فرا تجارت هخامنش

شرکت فرا تجارت هخامنش به شماره ثبت ٥١٠٨٦٦ دارای مجوز رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی گمرک جمهوری اسلامی ایران به شماره ٨٨٠٩٠٠ از سال ٨٥ با حضور جمعی از متخصصین و مجربین حوزه تجارت و با همکاری بازنشستگان گمرکات کشور پا به عرصه تجارت گذاشته است .

فرا تجارت هخامنش

شرکت فرا تجارت هخامنش به شماره ثبت ٥١٠٨٦٦ دارای مجوز رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی گمرک جمهوری اسلامی ایران به شماره ٨٨٠٩٠٠ از سال ٨٥ با حضور جمعی از متخصصین و مجربین حوزه تجارت و با همکاری بازنشستگان گمرکات کشور پا به عرصه تجارت گذاشته است .

این شرکت هم اکنون یکی از بازرگانی‌های معتبر در زمینه ارائه خدمات صادرات، واردات، ترخیص و تامین کالاهای مختلف در اقصی نقاط جهان می باشد و توانسته خدمات شایانی را به تولید کنندگان و تجار کشور عزیزمان ارائه دهد .

طبقه بندی موضوعی

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

از لحاظ جغرافیایی گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی در جاده تهران قم و در سی کیلومتری جنوب تهران قرار دارد. زمانی که شرکت های بازرگانی کالاهای وارداتی و صادراتی را از طریق خطوط هوایی انجام می دهند بایستی از گمرک فرودگاه امام خمینی در تهران این کار را انجام دهند و کارهای گمرکی برای ترخیص کالا در گمرک فرودگاه انجام می پذیرد. قابل توجه است که کالاهای وارد شده از طریق خطوط هوایی شرایط خاصی دارند. مثلا کالاها دارای حجم و وزن بزرگی نیستند. گمرک فرودگاه امام خمینی به تهران  و اتوبان های ترانزیتی بسیار نزدیک  می باشد و شبانه روزی به فعالیت می پردازد و اموراتی مانند واردات موقت ، واردات قطعی ، خروج موقت ، صادرات قطعی ، فریت ، ترانزیت و پست سریع در آن انجام می پذیرد.




 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۵۵
فرا تجارت هخامنش

یکی از بزرگ ترین بندر گمرکی و تجاری کشور بندر امام خمینی می باشد. این بندر در شمال غرب خلیج فارس قرار گرفته است. بندر امام خمینی سالیانه قابلیت پذیرش 54.5 میلیون تن کالا را دارد. در گمرک این بندر اسکله هایی با کاربری های مختلفی وجود دارد. بیشترین ظرفیت پذیرش سالیانه در کاربری کالاهای فله ای و کیسه ای و متفرقه می باشد که معادل 26 میلیون تن می باشد و بعد از آن ظرفیت پذیرش اسکله ها به ترتیب با کاربری مواد نفتی ، کانتینری ، مواد معدنی ، پودر صنعتی ، روغن مایع و سیلوی غلات است. گمرک بندر امام خمینی هم در واردات و هم در صادرات نقش مهمی ایفا می نماید.




مراحل ترخیص کالا 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۴۱
فرا تجارت هخامنش

استان بوشهر دارای بندرهای کوچک و بزرگ زیادی می باشد که مهم ترین آنها در حوزه حمل کالاهای تجاری ، بندر بوشهر می باشد. این بندر ظرفیت پذیرش 8 میلیون تن کالا را دارد و قابلیت خدمات کانتینر ، فله ، مواد نفتی ، محصولات سردخانه ای و مسافری را دارد. بندر بوشهر از لحاظ جغرافیایی در قسمت جنوب غربی ایران و در کنار خلیج فارس قرار دارد. این بندر پررونق ترین بندر جنوبی کشور می باشد از لحاظ جغرافیایی دارای موقعیتی است که در اعتبار و پیشرفت آن نقش مهمی دارد. قابل توجه است که بندر بوشهر یکی از بندرهای مهم ایران در حوزه گمرک و تجارت می باشد و در کار ترخیص و گمرک به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و با تسهیلات ویژه ای که ارائه می کند در کار صادرات و واردات ، رونق اقتصادی یافته است.



شرکت صادرات و واردات هخامنش




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۱۸
فرا تجارت هخامنش

یکی از بندرهای قدیمی استان بندرعباس ، بندر شهید باهنر می باشد و جزء هشت بندر فعال ایران محسوب می شود. بندر شهید باهنر در دهه 50 و 60 یکی از بزرگترین و فعالترین بندرهای تجاری ایران بعد از خرمشهر بوده است و فعالیت سالانه آن تا هشت میلیون تن بوده است. این بندر در قسمت جنوب ایران و در شمال خلیج فارس قرار دارد. بندر شهید باهنر به دلیل موقعیت بسیار خوب جغرافیایی آن یعنی دسترسی به آب های آزاد دنیا به وسیله خلیج فارس ، متصل شدن به راه های بین المللی ، نزدیک بودن به منطقه های آزاد کیش و قشم و بندرهای تجاری خلیج فارس، بندر شهید باهنر تبدیل به یک پایگاه استراتژیک و خاص پس از مجتمع بندری شهید رجایی شده است.



مراحل ترخیص کالا در گمرک
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۳۵
فرا تجارت هخامنش

گمرک غرب تهران واقع در کیلومتر 10 جاده قدیم تهران - کرج و در منطقه 21 تهران ، می باشد. فعالیت هایی که در این گمرک صورت می پذیرد شامل صادرات قطعی ، واردات قطعی ، خروج موقت ، ورود موقت ، گمرک قضایی ، ترانزیت خارجی مبدا و کارنه مبدا و مقصد ، می باشد. قابل توجه است گمرک غرب تهران فاقد امور مسافری ، کابوتاژ ، گمرک ملوانی، مرزنشینان ، کارنه عبوری و امانات پستی است. لازم به ذکر است که خدمات ترخیص کالا در گمرک غرب تهران به وسیله شرکت فرا تجارت هخامنش ارائه می گردد. شرکت فراتجارت هخامنش در کوتاهترین زمان توانایی ترخیص کالاهای صادراتی و وارداتی را دارد.



هزینه ترخیص کالا از گمرک 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۳۰
فرا تجارت هخامنش

برای انجام ترخیص کالا از گمرک اولین قدم گرفتن مجوز ثبت سفارش کالا می باشد. دریافت مجوز ثبت سفارش بایستی قبل از اینکه کالا وارد گمرک شود و در زمانی که پیش فاکتور تایید نشده بایستی گرفته شود تا وارد کننده دچار خسارت نشود. وقتی که مجوز صادر گردد وارد کننده می تواند سفارش خود را به فروشنده نهایی کند. کلیه واردکنندگان پس از گرفتن پروفرما براساس ماده 8 قانون صادرات و واردات ، بایستی به گرفتن مجوز یا سفارش و ثبت کالا اقدام کنند. متن ماده 8 قانون صادرات و واردات کشور عبارت است از : وارد کنندگان کالاهای مختلف اعم از دولتی و غیردولتی جهت اخذ مجوز ورود و ثبت سفارش باید منحصراً به وزارت صنعت، معدن و تجارت مراجعه نمایند.  



مراحل ترخیص کالا در گمرک



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۰۵
فرا تجارت هخامنش

یکی از مهمترین بندرهای ایران ، بندر شهید رجایی می باشد و بارگیری و تخلیه کالا در آن در هر سال تقریبا صد میلیون تن می باشد و همچنین 70 درصد ترانزیت بنادر و 55 درصد واردات و صادرات را این بندر به عهده دارد.

 قابل ذکر است که تخلیه 900 درصد کالاهای کانتینری در این بندر انجام می شود. بندر شهید رجایی در سال 2012 با 800 بندر دنیا مبادله کالا انجام داده است. در رتبه بندی برترین بنادر دنیا ، بندر شهید رجایی در سال 2013 در رتبه 59 دنیا قرار گرفت.





ترخیص کالا هخامنش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۱۲
فرا تجارت هخامنش

در عصر تجارت امروز قوانین اینکوترمز به یک قسمت اساسی و غیرقابل اجتناب از زبان تجارت است که در کل دنیا و به جهت فروش محصولات در قراردادها گنجانده شده و بیانگر راهنما و مقررات برای استفاده وارد کنندگان ، وکلا ، بیمه ، شرکت های حمل ، صادر کنندگان و دانشجویان تجارت بین الملل است. این مقررات در کل دنیا مورد تایید مراجع قانونی ، دولت ها و کارپردازان بازرگانی به جهت تفسیر مشترک متداول ترین اصطلاحات تجاری دنیا قرار گرفته است. لغت اینکوترمز به معنی اصطلاحات تجاری بین الملل می باشد و علت کاربرد آن مشخص نمودن دقیق حدود مسئولیت ها ، هزینه ها و ریسک ها می باشد که هر دوره به وسیله اتاق بازرگانی بین الملل 1 مورد بازنگری و نشر دوباره آن قرار می گیرد.  


  

سایت ترخیص کالا



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۳۴
فرا تجارت هخامنش

به دسته ای از کارت ها که اشخاص به کمک آنها قابلیت تجارت و واردات و صادرات را دارند کارت بازرگانی گویند. دارندگان کارت بازرگانی به راحتی می توانند کار صادرات و واردات را انجام دهند و این یکی از مزیت های کارت بازرگانی می باشد. کسانی که فاقد این کارت هستند مجاز به انجام صادرات و واردات نمی باشند . کارهایی که با استفاده از کارت بازرگانی می توان انجام داد شامل موارد زیر می باشد :

ترخیص کالا

عضو شدن در اتاق بازرگانی

ثبت سفارش

حق العمل کاری در گمرک

صادرات

صادر کردن ویزاهای تجاری

واردات از مناطق آزاد




مراحل ترخیص کالا فرا تجارت هخامنش
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۱۱
فرا تجارت هخامنش

صادرات مستقیم چیست ؟ فروش مستقیم به مشتری می باشد. البته این کار می تواند به صورت آنلاین نیز انجام شود. در مورد فروش مستقیم به مشتری یا همان صادرات مستقیم می توان گفت که هیچ کسی در صادرات از حاشیه شما سهمی ندارد. صادرات مستقیم دارای مزایایی شامل موارد زیر می باشد :

کنترل کردن قیمت

کنترل کردن برند

شما مالک تمام روابط با مشتریان خود هستید

بعضی از مشتریان ممکن است ترجیح دهند به طورمستقیم از شما خرید کنند و نه از طریق واسطه

صادرات غیر مستقیم چیست ؟ صادرات غیر مستقیم به وسیله یک واسطه انجام می شود و روشی تقریبا ارزان برای وارد شدن به بازار می باشد. این روش متداولترین روش برای تعداد زیادی از شرکت های نیوزیلندی است که تجارت شان را در سطح بین الملل انجام می دهند. شرکای واسطه قادر هستند که توزیع کنندگان یا نمایندگانی که در بازار صادرات وجود دارند را شناسایی نمایند. صادرات غیر مستقیم نیز دارای مزایایی به شرح زیر می باشد :

شما می توانید از دانش ، اطلاعات و شبکه های ارتباطی وسیع که واسطه شما در اختیار دارد ، بهره مند گردید

ورود و رشد اولیه برای فروش شما می تواند بسیار سریع انجام شود

حضور محلی شریک شما ، برای خریداران شما بسیار دلگرم کننده می باشد

فروش، بازاریابی و سایرهزینه ها می تواند بین شما و شریک ارتباطی شما به اشتراک گذاشته شود



ترخیص کالا فرا تجارت هخامنش


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۳۵
فرا تجارت هخامنش