فرا تجارت هخامنش

شرکت فرا تجارت هخامنش به شماره ثبت ٥١٠٨٦٦ دارای مجوز رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی گمرک جمهوری اسلامی ایران به شماره ٨٨٠٩٠٠ از سال ٨٥ با حضور جمعی از متخصصین و مجربین حوزه تجارت و با همکاری بازنشستگان گمرکات کشور پا به عرصه تجارت گذاشته است .

فرا تجارت هخامنش

شرکت فرا تجارت هخامنش به شماره ثبت ٥١٠٨٦٦ دارای مجوز رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی گمرک جمهوری اسلامی ایران به شماره ٨٨٠٩٠٠ از سال ٨٥ با حضور جمعی از متخصصین و مجربین حوزه تجارت و با همکاری بازنشستگان گمرکات کشور پا به عرصه تجارت گذاشته است .

این شرکت هم اکنون یکی از بازرگانی‌های معتبر در زمینه ارائه خدمات صادرات، واردات، ترخیص و تامین کالاهای مختلف در اقصی نقاط جهان می باشد و توانسته خدمات شایانی را به تولید کنندگان و تجار کشور عزیزمان ارائه دهد .

طبقه بندی موضوعی

در صورتی که در امر ترخیص کالا از یک فرد متخصص کمک نگیرید باعث می شود که :

- کالای شما مدت زمان بیشتری در انبار گمرک بماند

- هر چه قدر کالا بیشتر در گمرک بماند، قیمت تمام شده آن کالا زمانی که در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد بیشتر می شود، به دلیل اینکه صاحب کالا، خود برای ترخیص کردن کالا هزینه بیشتر را پرداخت کرده است.

- شاید با افزایش قیمت فروش کالا، صاحب آن کالا بتواند مقداری از ضرر را نسبت به ترخیص دیر هنگام کالا را جبران کند.

- صاحب کالا وظیفه دارد تا کالا را در مدت زمان مشخص شده بدست خریدار برساند و اگر این کار با تاخیر انجام شود باعث می شود خریداران اطمینان خود را به فروشنده از دست بدهند.


شرکت ترخیص کالا هخامنش بزرگترین و قوی ترین تیم بازاریابی و ترخیص کار است که در جهت پیشبرد اهداف شما که در واقع همان اهداف شرکت است مشغول به فعالیت می باشد.شعار ما همواره ارائه خدمات متمایز با صرف حداقل هزینه و زمان ممکن در حوزه تجارت جهانی است.

نظرات  (۳)

ترخیص کالا چیست ؟

 

به طور کلی می توان گفت ترخیص کالا به معنای انجام کلیه اقداماتی است که شما برای آزاد کردن کالاهای وارداتی و صادراتی خود از گمرک انجام می دهید. اقدامات حمل و آزاد سازی کالا به طور معمول توسط صاحبان کالا و یا نماینده قانونی آن ها انجام می شود.

 

در طی پروسه و مراحل ثبت سفارش و آزاد سازی کالا باید اسناد و مدارک لازم جهت ترخیص کالا از گمرک به صورت فیزیکی یا الکترونیکی تهیه ، آماده‌سـازی و ثبت شده و هزینه‌های آن که شامل مالـیات ، حقوق گـمرکی، سود بازرگانی و و دیگر تسهیلات ارائه شده به واردکنندگان و صادرکنندگان است ارائه یا اظهارشود. از آنجایی که انجام این اقدامات یک کار تخصصی و پیچیده و نیازمند آشنایی کامل با پروسه آن است، معمولا فرآیند ترخیص شدن کالا از گمرک را به فردی به نام ترخیص کار می سپارند.

ترخیص کالا از گمرک با نازلترین قیمت


سئوی سایت ترخیص

تلفن : ۹۸۲۱۸۸۳۵۶۰۰۲+
فکس: ۲۱۸۸۳۵۶۰۰۱ ۹۸+
ایمیل : info@enegah.com

کاملا صحیح

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی